Lidl

Handlar i regel inte på Lidl, men idag var jag in där för att kolla läget lite. Hade varit på woody innan och cyklade förbi. Jag köpte inte någon mjölk eftersom om man skulle ha ekologisk så var man ändå uppe i vanliga priset ungefär. Men jag köpte skithuspapper och lite läsk. Torka röven kan man kanske göra med nåt från Lidl?

Min laddare till mobilen är borta, så jag kanske måste ut och åka bil för att ladda den med billaddaren.. vill inte ha den liggande på laddning här utanför, då har jag väl ingen ruta kvar, även om jag lämnar bilen olåst. Blåsta tjuvar!  Min kamera har jag inte heller sett till på länge.

Har satt i en ring i läppen nu, det var därför jag var till woody, för att köpa verktyg att hålla ut ringen med när jag skulle sätta dit kulan. Drygt 200 spänn!! Hade fått lite ångest om jag hade hittat liknande verktyg på Lidl för 50 spänn, haha. Då hade jag åkt och lämnat tillbaka den första. Tur jag inte hittade en billigare. Hålla på och cykla omkring vettu.  Fick låna en cykelpump igår, men den gick sönder. Typiskt mig. Har haft sönder saker den här veckan.. blomkruka på jobbet och cykelpump.

Deklarerade för sent så jag kommer få betala stor straffavgift!!

Center är grymt gott!

Skrapade 3 trisslotter i går och är fortfarande inte miljonär.


Kommentarer
Postat av: ola

200 kr ... var dyrt ... synd att de inte var nått du kunde låna av mig då ..

2009-05-09 @ 09:10:53
Postat av: ola

Du har ju din väska med döskallen ligger här vid sängen .. Tror du inte att laddaren kan vata där då?... och kameran ligger väl i din tröjficka sen vi var o solade på bryggan i fredags

2009-05-09 @ 11:43:23
Postat av: Sara (Vanadotter)

Jo papper från Lidl BORDE duga till att torka röven med. ;-)



Tråkigt med deklarationen. :-(

2009-05-09 @ 18:52:48
Postat av: Lisa

Jag ville ha en egen sån där tång eller vad det heter. Vill kunna byta när jag känner för det :)



Papperet från Lidl var prisvärt :)

2009-05-10 @ 15:55:41
URL: http://lisawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0