Marknad

Jag och Lajka har varit ut och tittat på marnaden lite. Jag köpte tekakor till mig och 3 tennisbollar till Lajka, tror båda blev nöjda med det vi handlade. Hade jag haft mer pengar hade jag kanske köpt såna där fåniga tofflor och en ryggsäck, men det får bli en annan gång.

Hade drygt 38 grader i feber igår kväll och känner mig inte helt kry nu heller, men betydligt bättre. Nån slags förkylning. Blir väl så när man träffar nytt folk på jobbet å så där. Tänk om jag hade jobbat på dagis, då skulle jag säkert vara sjuk jämt.

Var ute och red i ca 2,5 timme igår. Jag och Tuja(hon som har hästar i Kenneths gamla stall). Å både Lajka och hennes hund Lisa var med. Lite drygt när hon säger saker åt hunden och jag typ tar åt mig men kommer på att det var hunden hon menade, haha. Trevligt med lite längre men lugna ridturer ibland.

Kommentarer
Postat av: ola

Om du jobbade på dagis så skule du aldrig vara sjuk . Jo kanske första veckan . Du skulle få bra emunförsvar då ju !!

2009-05-10 @ 16:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0