nya jobbet

Är på mitt nya jobb.
Dom rinde och behövde få hit mig redan nu. Jag som har en introduktionsdag kvar egentligen och inte deligation för att dela medicin m.m. Men jag tackade ja. Visste att jag skulle vara själv i natt, men trodde ju att det skulle komma någon kl 8 i morgon bitti. Men nähä, det är helg så jag är själv till kl 13 i morgon. SÅ det är kanske lika bra att gå och lägga sig snart. Men måste ut och hämta lite tvätt i tvättstugan först.


Undra om jag kan somna på ett nytt främmande ställe?

I morse var jag och jobbade på ridklubben också. Slutade där kl 13 och började här kl 14. Hann bara hem och duscha typ. Hann slänge åt våra hästar hö också. Jag som hade tänkt rida Krista idag eftersom hon fick vila igår. Jag får försöka se till att hon får gå i morgon på nåt vis istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0