ALKOHOL

Detta jag tänker skriva nu låter kanske inte så bra...
Men det skulle sitta fint med en stor fet grogg nu!!!!!! SÅ känns det!

Ska man låta den känslan bestämma eller ska man just vid det tilfället som det känns så låta bli det just eftersom att det känns så?

Vi får se hur jag gör.

Ska iaf pyssla ihop och posta brev till försäkringskassan. Rasta Lajka som varit ensam hela dagen medans jag har jobbat. Efter jobbet besökte jag även arbetsförmedlingen. Var mycket på jobbet idag, fullt upp och massa stressande med tidrapporter som jag inte fattar mig på!! Dom borde ha en typ 3 timmars utbildning på hur dom där rapporterna ska fyllas i. Tyvärr hinner man glömma hur man ska göra till nästa månad osv..

I morgon får jag sova hur länge jag vill!! Ska bli skönt. Gått upp tidigt av lite olika anledningar mycket den här veckan. Nån dag för att Mathias skulle jobba kl 7 och andra dagar för att jag har jobbat.

Har alltså lekt workingclasshero denna vecka ;-)


PS. Lite gulligt här såg jag när jag kom hem... Hur ofta är min säng bäddad? Idag är den det :) Mathias gick ut med Lajka typ när jag gick till jobbet i morse och lämnade henne här sedan. Så han har bäddat, det gillar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0