bättre

Gamla datorn lever, med lite extra ram-minne verkar den som  ny. Dessutom har jag en till som jag inte provat än som ska vara ännu bättre :)

Tänkte att morsan kunde få min gamla, men nu vet jag fan inte om jag vill släppa iväg den, hehe. Kanske fixa skärm och skit till den och ha den i stugan.. Hade varit nice nu när bärbara är dum!!


Haft en ovanligt lugn, men bra helg. Lite film och trevligt sällskap igår, och trevligt sällskap hela dagen idag, varit själv några timmar nu och passade på att gå upp dit jag var igår och hämta bilen som fick stå kvar eftersom jag drack lite. 25 minuters promenix var fint, tyckte nog Lajka med :)

Får se om det skulle bli pizza nu ikväll eller inte? Om dom hinner hem i tid från träningen.

Filmen i torsdags var okej, och det blev nån "hej då puss" när jag skulle gå hem. Blivit några fler igår och idag... Mysigt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad spännande det låter med den spirande kärleken. Tell me more! :-)

2009-11-03 @ 12:03:38
URL: http://skonahjordis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0