Bio? m.m.

Var inte med på ridningen igår. Men red Krista idag, men bara en vanlig motionstur på henne var lite jobbigt alltså. Men förkylningen känns bättre nu. Varit ute och cyklat omkring i Hedemora ikväll med Lajka, det kändes iaf skönt.  Gillar stan i mörkret och när det är tyst och lugnt ute.. Jag känner mig hemma här då. Kan nog ha med tidningsjobbet att göra.. Hedemora är mitt när ni andra sover ;)

Cyklade förbi bion och kollade lite. Har tänkt se Michael Jackson filmen.. Den går i helgen och på tisdag, får se vilken dag det kan bli. Skulle vilja se nån annan film också. Har varit på bio en gång i år (kenny starfighter) innan den var det 4 år sedan sist. Jag skulle vilja gå på bio sisådär 4 gånger per år eller nåt iaf. Är så okopncetrerad på filmer man ser hemma. Lagar mat i reklamen och rastar hunden och missar en hel del, och sitter vid datorn och hänger inte med i filmen.

Ser fram mot(lite nervöst också) lördag lite. Ska på bandhero-turnering hos Lillan och Stefan(Mathias bror). Har aldrig spelat sånt där spel och har sagt att jag inte tänker sjunga iaf, men lär väl prova nåt annat iaf. Men eftersom det är en turnering lär jag åka ut bland dom första så jag slipper nog iaf att spela finaler och sånt, haha. Hmm man skulle haft tillgång till ett spel så man kunde tjuvträna lite? Kan nog bli en trevlig kväll iaf, även om jag inte känner så många av dom som kommer. Nya människor är ju lite läskigt sådär. 

Förresten, kan man överdosera bisolvon? God liten flaska det hära alltså, hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0