Hemma

Tycker verkligen om han.

Är hemma ett tag, ska duscha och greja lite här. Har varit förkyld och varit hos Mathias sedan i lördags natt. Han har haft typ 39 graders feber. Jag får sällan hög feber, men lite feber och en dryg hosta som inte verkar vilja släppa. Får la se imorrn om jag ska vara med på ridlektionen eller inte. Inte bra att träna sig helt svettig med sjukdomar i kroppen.

Lajka är en tjurig tant som inte vill bli kompis med Mathias mammas hund. Han måste hålla sig ett par meter ifrån henne nästan hela tiden. Och eftersom dom inte ska vara kvar så länge så hinner dom nog inte bli bästa vänner nu. Och som med många andra hundar så kan dom inte ha han lös ute, för då tror jag att dom hade busat och lekt som riktigt bra vänner.

Nu ska jag gå och se om jag fått nåt badvatten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0