inte bara djur

Fick träningvärk av promenaden i söndags kväll, fast jag joggade en del också, uppför backen mot Svedjan. Jag måste nog börja träna lite, tycker jag ska ha bättre flås än så. Nä man skulle ha kört tidningar ca 2 gånger i veckan för att hålla uppe konditionen.

Ikväll blir det iaf dressyr på ridklubben och det är träning kan jag lova!! Igår red jag både Krista och Vega, mot att mamma lagade mat tills jag var klar med hästarna :)

Lagade ganska halväcklig mat idag.. men slängde i en hel del äckliga bönor och det ska ju vara nyttigt. Jag försöker vara lite sund ibland.. har gått upp lite i vikt efter att jag levt på pizza och chips lite för mycket senaste tiden, men det vill jag ändra på nu.

Syrran är hos nån jobbcoach i Avesta så jag sitter och väntar på henne nu. AF verkar jobbigare mot henne än dom varit mot mig.

På torsdag kväll blir det till att träffa han igen.

Han bor några hus längre ner mot hemköp än mig, men ändå så ses vi inte mycket, såg han tex när jag åkte förbi där när jag kom från Hea igår. Men det är nog bra att ta det lugnt. Ses då och då, och se hur det utvecklas... tror jag iaf är bra? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0