Konstig känsla

Sitter och känner mig konstig. Känner mig missnöjd.. men vet inte om det bara är håret eller om det är andra saker lite djupare. Eller så behöver jag bara känna mig lite nere helt enkelt. Jag behöver vara ledsen då och då, lätta på trycket typ. Förut tror jag att det behövdes mer eller mindre varje dag, men nu kan det gå flera dagar emellan och man tänker inte på det förns känslan är där igen. Jag kände det redan igår eftermiddag. Och hade jag åtminstone haft en jacka på mig när jag åkte och hämtade Lajka igår så hade vi åkt ut i skogen och tänt en brasa och bara varit.


Ja, jag var hos frissan i morse då.091123 Ser bäst ut från det hållet tycker jag. SÅ, ska man bleka skiten nu? Eller ta nån annan färg eller bara låta det vara?


Känns liksom fel att jag ska känna mig nere nu? Hade en trevlig kväll i lördags. Vi var 16 pers som käkade tacos och spelade guitarhero cup. Sovit ihop med Mathias nästan varje natt och det gillar jag. Men det är kanske det också. Jag har inte varit ensam så mycket heller och jag behöver nog det, även om jag oftast avskyr att vara ensam, men det har väl att göra med att man börjar tänka och fundera en massa när man är ensam.


Förresten kom på att om jag ska hinna till AF denna veckan lär jag nog glida dit nu på en gång. SKulle ha fixat massa sån skit ju. Ska jobba dom andra dagarna dom har öppet.

Trist väder.. Men ska nog pallra mig ut till Hea och pyssla med nån häst. Sånt brukar få en på bättre humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0