träning

Idag har jag simmat en kilometer. I fredags simmade jag för första gången på länge i simhall, då tog jag 500 meter, lite mjukstart sådär. I söndags gick jag ordentlig promenad med lite jogging också. I måndags red jag två hästar, i går dressyrlektion, idag 1 km simning i morgon dressyrlektion igen. Fortsätter jag så här borde jag ju få upp kondisen lite bättre igen. Planen är att göra nånting hyfsat fysiskt varje dag.

Fick rida Goliat(ponny) igår, tror det blir ponny i morgon också. För jag ska rida igen lektionen efter den Sandra rider igen och Pernilla sade att Sandra behövde storhäst och fick vara med i den gruppen medans jag fick ta lektionen efter eftersom jag kunde rida ponny. Men så är ju syrran ca 2 dm längre än mig också.

Ser fram emot både ridlektionen i morgon och kvällen efter den :) Får rappa på efteråt bara så man inte dyker upp och luktar häst och svett.

Men först under dagen i morgon ska jag nog se till att få på dom där vinterdäcken!!! Det snöade ju idag, så snart kommer väl halkan även på dagtid! Höll på och tänkte byta däcken idag och hade nog sönder bilen lite, så jävla rostig ju! Så jag sket i det. Undrar om den ens kommer gå att få igenom på besiktningen nu i november? Men dom nya däcken och sätta ihop avgassystemet så kör vi dit och ser vad dom anmärker på... Kanske får man börja leta efter en annan bil? För utan bil skulle jag inte kunna tänka mig att vara... eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0