Tänk om

Förhoppningar.. ska inte ha såna, men jag kan inte låta bli. Spännande att lära känna nya människor iaf kan vi säga :)


Har jobbat idag, ska jobba några timmar i morgon med. Efter det ska jag nog rida, sen blir det film på kvällen.

Håller på och bleker utväxten på syrrans hår nu, vill göra mitt med, fast jag vill på sätt och vis inte. Kanske skulle man spara ut sin riktiga hårfärg? Har inte haft den helt och hållet sedan hösten 2004 tror jag. Eller jo det har jag kanske, när jag klippt allt rejält kort. Pojklooken.

Heter man Mathias eller Daniel liggar man på plus redan från början ;)





Ja ni märker vad tankarna hoppar omkring.

Ska nog skriva ett sms nu...

JUst ja, skruvade dator med svävarn igår, eller han skruvade och jag öhm klappade katterna och glodde på TV. Men en del saknades tyvärr, så beställde vi en sån så om några dagar bör den komma och då jävlar ska vi få ihop en dator som jag t.o.m. ska kunna spela farmtown/farmville och liknande utan att allt segar ihop!!! Hahaa! Mina lkrav är inte så stora ändå på en dator, de flesta andra hade redan slängt ut min gamla burk. Men jag har ett visst tålamod verkar det som. "Aja, nu segade datorn ihop. Tar väl en promenad med hunden medans datorn tänker". Närmare 3000 har jag lagt ut på datordelar nu, så då ska det fanimej bli bra!

Kommentarer
Postat av: Lolla

Äntligen lite uppdatering här. Kram från din favorit-lolla! ;-)

2009-10-31 @ 08:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0