Blä!

Idag ringde dom från bemanningen och ville att jag skulle jobba i Långshyttan både idag och i morgon. Jag vill verkligen inte jobba där ute. Det är så jävla psykiskt påfrestande, jag pallar inte. Hur som helst tackade jag nej och påpekade att jag redan är inlagd på mer än heltid i april. Så då förstod hon att jag tackade nej. Nu är bara grejen den att jag är grymt orolig att jag ska dit i helgen när jag är bokad från 12:30 på jobbet. Dessutom har jag mockning på ridklubben 9-13 på lördag!! Det krockar alltså. Jag måste ringa och höra om jag kan komma senare, och ska jag till Långshyttan går det inte! Där är det sjukt noggrant med tiderna. Så sen jag kom på det här med mockningen i tisdags så har jag gått och gruvat mig över jobbet... Ska det verkligen kännas så? Ska man må dåligt en halv vecka i förväg fast man inte ens vet om man ska dit?

Annars kanske Sandra och nån mer på ridklubben kan fixa lunchfodringen utan mig? Men det känns ju fisigt att göra så också. Om jag inte mockar måste jag fixa nån annan eller betala 500 kr och det är hutlöst dyrt för att slippa undan utsläpp, mockning, väga hö, sopa och fika(1 timme).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0