Full fart

Jag behövde aldrig jobba i Långshyttan i helgen. Och nästa helg 1-2 maj bytte jag bort för jag vill vara ledig då, eftersom Lajka är ganska skotträdd och då vill jag vara med henne. Man minns ju att man brukade ha smällare kvar dagen efter och gå ut och leka med.. Antar att ungar funkar hyfsat lika som en annan när man var liten/mindre. Men jag ska jobba onsdag till torsdag och torsdag till fredag i veckan.. Är ledig 7,5 timmar på torsdagen över dagen bara.. Men det ska väl kunna funka?

Idag när jag slutade gick jag och mötte Mathias och tog sällskap med honom till hans jobb och gick hem sedan. Det tar väl ca en halvtimme att hundpromenera dit och lika lång tid hem så det är en bra vända. Så nu har jag kollat på datorn lite, gjort ren kattlådorna och käkat lite. SKa gå ner till Mathias för jag tror att mina ridkläder är där och min bil står där iaf. Sen blir det att åka till Hea och rida. Kan hända att Zingo (Monas hund)är där så då får Lajka verkligen motion idag.

Men ska man ta lite mer paj innan man åker? Den var ju god.. Har små tankar om att göra vegitarisk flygande Jokob senare idag också... Men jag vet att jag kommer bli trött, gick upp tidigt i morse. 07:08 vaknade jag av mig själv, mobilen kände tydligen inte för att väcka mig kl 7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0