Mobilen

Surfar med mobilen ikväll. Är på jobbet och vikarier har fortfarande inte tillgång till datorn. Jävla trök att det aldrig fixas användargrejer för mig på den. Jag har ändå varit här i ett år och jobbat mer än vissa fastanställda. Är nästan att jag tror att jag är christina bara för att jag nästan alltid jobbar åt henne. Kollade på en intressant dokumentär ikväll, Fittcrew. Fick en att fundera på en del saker. Inte just att jag ska feministisk flata, är väldigt nöjd med att ha min mathias :-) Men jag skulle vilja vara mer aktiv politiskt och för samhällsfrågor. Nånting ditåt. Jag skulle behöva fler vegetariska vänner tex. Känner mig ofta ganska ensam i mitt ställningstagande eller vad man ska kalla det. Känslan av att det inte spelar någon roll det jag gör. Nä om nån skulle ta och jobba lite... Ut i mörkret till tvättstugan :-( sedan se till att få några i säng. Dom ska ju också jobba i morgon bitti. Sedan kommer nog sista gubben hem snart och sedan får även jag gå och lägga mig till slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

borde inte du bli vegitarien innan du skaffar vegetariska vänner.......

2010-04-29 @ 10:33:30
Postat av: Lisa

Jag är inte riktigt vegetarian eftersom jag äter fisk/skaldjur och gelatin. Men annars äter jag inget annat kött. Tanken då för 7 år sedan var att även sluta med fisken så småningom, men det har inte blivit av.

2010-04-29 @ 12:06:53
URL: http://lisawikstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

då är det inte så konstigt att du käner dig ensam i ditt ställningstagande när du inte är vegitarian men vill vara det

2010-05-03 @ 11:02:51
Postat av: Lisa

Jag gör iaf nånting, till skillnad från de flesta.

2010-05-03 @ 16:13:22
URL: http://lisawikstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag menade inte att du inte gjorde nånting du gör nog bra saker

men tycker inte du skall säga att du är vegitarian

2010-05-05 @ 10:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0