SOVA!

Gått och blivit lite krasslig efter helgens fylla... Klart man blir sjuk när man jobbat arslet av sig och bara haft en ledig dag i april innan. Nu när jag är ledig passar kroppen på att bli sjuk. Ont i halsen och igår krånglade magen också efter maten.. Kan det bero på att grädden jag använde var gammal? Men den smakade ju helt okej. Eller var dom nyköpta frysta räkorna från hemköp dåliga? Eller var kroppen bara arg över alkoholen innan?

På tisdag är det bara teori på ridklubben så det passar bra att vara sjuk denna vecka iaf. Vill inte rida stenhårt dressyrpass med förkylning i kroppen.

Men idag lär jag iaf ta tag i det här med däckbyte. Hämta däcken och försöka fixa det här. Ska höra med dom där ute om dom inte har tid att göra det åt mig. Jag är skitbra på att byta däck i teorin :) Men när man ska göra det på riktigt så krånglar det jämt. Jag är för klen och klantig. Varför köpte jag nya däck när jag helst bara vill byta och köpa en annan bil? Sitter och dregglar på blocket. Men om man bara städade min bil, fixade till bakluckan och bytte olja och oljefilter så skulle den nog vara helt okej att ha ett bra tag till.

Just ja rubriken skrev jag först. Jag sov i 12 timmar i natt, nog för att jag vaknat många gånger, men ändå, 12 timmar är läääänge! Inte okej.
100408Så här snygg var jag på jobbet den 8e april. Imponerad att datorn var så pass samarbetsvillig att jag fick hit bilden.


Katterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0