Vad sa jag?

Ska jobba i morgon också. Dom hade behövt någon som tog natten egentligen men eftersom någon faktiskt kom på att det finns lagar för hur man får jobba så fick jag inte ta natten också, men 07:30 imorrn börjar jag. Och slutar vid ett nångång, bra, då hinner jag rida då också. Igår red jag innan jobbet. Var på Hea redan kl 9. Där låg alla och sov. Mamma hade jobbat natt och Sandra och Micke sover alltid halva dagarna. Ska väl åka och hämta hem Lajka senare idag. Ska nog gå till Mathias nu och se om han är vaken eller inte. Den stackaren gick sönder igår på fotbollsmatchen :( Jag gick ner för att kolla med två killar från jobbet men Mathias var trasig redan då. Så han och hans farsa åkte upp till Falun. Fick höra framåt kvällen att knäet hade hoppat ur led och att det var nånting med minisken!!! Aj aj aj!! Så jag tror att jag har lovat att hjälpa han i tvättstugan i eftermiddag. Kom hem från jobbet där jag också har tvättat ju, blä. Men jag och en kille på jobbet har även varit ute och cyklat idag :) Så fint väder!! Vill vara ute i solen mera!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0