NYTT ÅR

Ja nu är det nytt år.
Försöker känna om det känns annorlunda precis som man försöker känna efter varje år man fyller år, men det känns inte annorlunda .
Fast det har ändå hänt en hel del nder 2010. Går en ny utbildning och blivit sambo(fast det är så nytt så jag knappt fattat det än).

Syrran har en 3 i en fest ikväll i "min lägenhet" ikväll. Fyllt 20, inflyttningfest och nyårsfest. Hon bor där nu... Lillasyster har flyttat hemifrån.

Jag, Mathias och Lajka är i stugan.

Hockey på TV och jag tycker att det är tråkigt, men det börjar bli spännande nu. 5-5 mellan sverige och kanada bara några minter kvar. Jag tror jag går och kollar sista minuterna, det är lagom för mig.

Gott nytt år alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0