CV

Det var länge sedan jag hade ett uppdaterat CV. Jag gjorde ett online på en sida förut och idag letade jag på den sidan och på andra inloggningsförsöket kom jag in :)

Uppdaterade det lite.

(länken ville inte funka och jag orkar inte göra nåt åt det nu)

Om nån har någon synpunkt får ni gärna berätta.


Har kommit på att man kanske borde söka lite semestervikariat inför sommaren. För vem har sagt att jag kommer få vara där jag jobbar som timmis nu? Fast jag tror ju iofs att jag får det, bara jag berättar för någon att jag vill vara där i sommar. Så perfekt att ha 3 minuters gångväg till jobbet liksom. Har man glömt nåt hemma kan man smita hem och fixa det. Om Lajka inte har hundvakt kan man ta med nån boende och gå en promenad med henne. Fast det händer en massa grejer med det jobbet nu. Det är inte längre ett gruppboende utan öhm.. vad var det? Nåt med service.. Vi ska få flera att hjälpa som bor utspridda som vi ska hem till och hjälpa. Och nu är det inte bara utvecklingsstörda och liknande utan verkar kunna vara lite vad som helst. Såna som hemtjänsten inte klarar av verkar det som. Alkisar, psykiskt sjuka och sånt. Jag tycker att det är bra underligt att dom kan göra så, jag menar personalen som är där har ju mest jobbat med helt andra personer liksom. För min del tycker jag att jag borde ligga bra till att fortsätta där eftersom jag iaf har erfarenhet från rättpsyk och det dära.. Nog för att jag inte tyckte att man gjorde så mycket på Säters.. men det kan ju se bra ut på papperet iaf ;-)


Ska nog ta och kolla efter nåt att äta, sedan åka och rida på Hea, sedan blir det ridlektion på klubben ikväll. Och ska väl kolla om det går bra att jag även rider igen i morgon kväll. Var ju lite kul att jag fick rida igen i samma grupp som Maria Örn, länge sedan man umgicks med henne nu. Haha, lite kul när jag kom dit och hon stod och borstade Goliat och sa att hon skulle rida honom.. en C-ponny!! Jag gick ju nästan på det! Började fundera att jag får ju rida honom och Maria är ju inte tjock iaf, haha. Men hennes häst gick lektion och hon gjorde i ordning honom åt en annan som kanske skulle bli sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0