Samritha

Fick rida Samritha ikväll. Hon var hmmm inte riktigt som jag hade tänkt mig, men ganska trevlig iaf. Igår hade vi teori och gick igenom förvänd galopp. Märkte på Samritha att man var tvungen att vara nogrann med fattningarna annars blev det lätt fel galopp. Man slarvar ju hemma när man rider. Man är nöjd bara det blir galopp. Och på Krista så tar hon i princip alltid höger galopp från trav och vänster från skritt. Så man utnyttjar det för att veta att hon iaf använder båda när man är ute och rider.

Nä, jag tror jag ska gå och sova nu. Sova ensam i natt. Orkar inte gå till Mathias och jag luktar häst och svett... Ville inte hålla han uppe länge så jag bestämde mig för att sova hemma tidigare ikväll. Men när jag precis hade skickat ett sms till han att jag var hemma så ringde han och då gick han precis förbi utanför här. Jag tänkte inte på att han också hade träning till sent ikväll. Jag slutade nog rida 21:30 och hans träning slutade ju 22:00. Så jag hade kunnat gå dit ju. Men kanske skönt att sova hemma också. Katterna uppskattar nog lite mer sällskap även på natten :)

God natt Världen.
Och grattis till guldet Svenska skidpojkarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0