Säng

Sängen som finns på bild tidigare här sket jag i. Jag köpte en för 500 kr till som var mycket fräschare, ser helöt ny ut. Men vi hade ett jävla "sjå" att få ut den ur den lilla lägenheten där den fanns. Vi kom förbi alla skåp och skit, men halvvägs ner för trappen insåg vi att den skulle fasna där. Då fick vi båra tillbaka den och släppa ner den från balkongen! Tur att det var fluffig nysnö där ute så den inte blev smutsig och landade mjukt.  Nu står den på högkant innanför min vanliga säng, har inte kommit mig för att fixa i ordning den. Har bara sovit här två nätter sedan i torsdags när vi tog hit den och då har jag sovit ensam. Ganska skönt att sova ensam här ibland, få vakna i lugnt och ro och kolla på efter 10, greja med satorn, hundpromenad och kolla på sjunde himlen.

I går var det dressyr på ridklubben. Red öppna med Zabina. Ikväll ska jag rida igen en av lektionerna jag missade innan jul. Lite hoppning kl 20:30, för Susanne. Så sen tid alltså, är glad att vi rider kl 18 i vanliga fall. Då hinner man hem och duscha och sånt och varva ner så man kan somna i tid, utifall man ska upp tidigt dagen efter.

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gillar du hästar? - Kika gärna in på min blogg då som är Sveriges tredje största hästblogg!

Du kanske också gillar den som många andra hästmänniskor runt om i världen.



PS. Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna ett fint smyckes-kit från dyra märket Tiffany & Co. Kolla på menyn till vänster på min blogg om hur du tävlar!

2010-02-07 @ 21:32:06
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0