Steffe spelning m.m.

Är lite bekymmrad.. över långsinthet. Och blockningar och annat fjant. Nånting som var så viktigt blev så oviktigt? Men hade varit så viktigt att det hade sabbat allt innan.

På facebook.. i spåkulan fick jag det här:
Glöm gamla historier. Nya kapitel håller på att ta form. Låt din önskan bli ditt mål.
Det gör att man började tänka på gamla grejer. Precis vad jag inte skulle göra.

Nä, jag ska inte och får inte bry mig.

Undra om jag och Lajka ska ta en promenad upp till olypicaskolan och möta Mathias i kväll. Bestämde mig nån dag att jag ska göra nånting motionsaktigt varje dag ju.  Annars fundrar jag på simhallen, men det är trökigt att simma själv.


Igår var jag på spelning i Falun Anna Ihlis först och sedan Stefan Sundström. Anna visste jag ingenting om, men det var helt okej iaf. Och Steffe var såklart bra. Var typ ett år sedan jag såg han sist tror jag.. Och han hade med sig ett litet band också och jag tycker ju att det är bättre när det är med band istället för bara han ensam. Nicke Andersson från Västerbrokören, Ola Nyström från Weepingwillows och Pelle Halvarsson var med som band, och så en liten trummaskin på vissa låtar! Haha.

På arenan i FalunPå arenan i Falun 100211Arenen i Falun. Nicke Andersson och Ola Nyström.


Var ute och red i solen igår också. Fint vare.. Tog en långre vända, förbi Christian.. konstigt där. Inte ett enda spår ut från stallet av hästar!? Har han inga hästar nu eller har han inte orkat ta ut dem i hagen på länge??? Lite bekymmrad blev man ju. Hoppas han har fått förbud att ha hästar i det dåliga stallet!

100211100211




Oj, nu bestämde jag visst på msn med Sandra att vi ska till Borlänge. Aubiose har rea och hon vill köpa vinterridjacka. Och jag vill ha ridstävlar om det finns till bra pris. Sen vill jag till kupolen och leta vanlig vinterjacka till mig!

Hej så länge då!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är de inte daks att glömma honom nu ? varför lägga ner energi på någon som inte är värd de ?

2010-02-15 @ 10:55:21
Postat av: Lisa

Jo det är väl dags. Har ett riktigt bra liv just nu och ska väl inte tänka på gammal skit. Men då och då kommer det upp. Och jag tror på sätt och vis att jag behöver tänka på gammal skit och må lite kasst då och då för att kunna uppskatta det som är bra nu :)

2010-02-15 @ 13:36:56
URL: http://lisawikstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

får väl hoppas du inte sabbar något nu och ser frammot

2010-02-17 @ 08:14:33
Postat av: Lisa

Försöker se frammåt och tänker inte sabba nåt på nåt sätt.

2010-02-23 @ 15:22:19
URL: http://lisawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0