2010

Första inlägget i år då.

Varit i stugan sedan i söndags och kom hem för nån timme sedan för jag lär tillbaka till jobbet, men har iaf varit ledig sedan juldagen. På juldagen blev det inte att träffa NIklas som jag hade tänkt, men vi får väl ses nån annan gång helt enkelt. Jag flydde ju upp till stugan så jag får skylla mig själv att vi inte hann ses.

Jag och Mathias delade en flaska vin igår eftermiddag/kväll och gjorde god mat och vi kollade på nyårsfirande på tvn och sov före kl 1 i natt. Hördes en hel del smällande kring tolvslaget fast att man är långt ifrån civilisationen där, men Lajka blev bara lite orolig. Skönt att den dagen är över nu då.. Nu är det bara att börja gruva sig för sista april då , hehe.

Nä jag har badat nu och sitter aningen lättklädd vid datorn, ska klä mig och göra i ordning mig för att jobba kl 17. Om jag känner att jag har tid över ska jag till Mathias med hans väska innan jobbet. Han glömde den här när vi kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0