down

Känner mig lite nere.. Mycket tankar som bara malen runt i mitt huvud, särskilt när jag är ensam. Mest en massa gammalt, men även en oro över framtiden. Man vet ju egentligen ingenting... Har inte haft nån ordentlig plan på många år. Planen nu är ju att jobba så jag kommer ur jobb och aktivitetsgarantin, för annars blir det snart idiotipraktik! Ställena i Hedemora är inte det minsta lockande.. om jag mot förmodan skulle gå med på nåt sånt så tänker jag kräva att vara nån annatsans, i Avesta fanns det iaf två olika typ ridskolor. Fast jag tror mer på att jag gör slut med AF då. Men sen kanske det går åt helvete för en istället. 

Ja ja, ska väl få tummen ur och åka och rida istället.

Man ska väl inte grubbla över det som varit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0