Försäkringskassan

Fick dubbla brev från försäkringskassan idag, i det första läste jag ett beslut på vad jag skulle få per dag.. Tyckte det lät väldigt lite mot förut. Det låg även med info om jobbgaranti för ungdomar. Kollar nästa brev, ändrat beslut.. Dom kom på dagen efter det första brevet att jag inte är ungdom och ändrar beslutet så jag får samma belopp som tidigare. Visst verkar dom aningen snurriga, som om jag var den som jobbade där eller nåt, haha.

Ja, jag är ganska nöjd iaf hur som helst. Och ser fram emot lönen jag får i januari!!! Den borde vara rejäl! Mer än heltidsjobb och mycket storhelgsjobb :)

Ska nog åka upp till AF innan jag lämnar Lajka också. Har knäpat ihop en ny lapp som ska ha påskrift av dom som jag kan skicka till försäkringskassan. Sen ska jag visa arbetsgivarintyget från jobbet också. Så tråkigt med papper och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0