Mikkel

Ska man bryta nacken av katten eller?
Kom nyss hem från jobbet, gav katterna mat och sådär. Sätter mig vid datorn. EFter en stund kommer Mikkel och hoppar upp på den stopra kudden i soffan, jag tycker han sitter konstigt och märker att den jäveln sitter och pissar på kudden. Jag blir förbannad och sliter bort kudden Katten trillar men fortsätter kissa på lite av mina och Mathias kläder som låg under!! Om kattlådan hade variot grymt skitig kunde det ha varit en protest eller nåt, men i går eftermiddag gjorde jag rent kattlådan totalt och fyllde på med mycket sand, det fanns gott om plats att pinka där! Dessutom vet jag att han har pinkat i badkaret nån gång, men hellre det än i möbler!! Så nu har han rumsarrest i badrummet! Han försökte gömma sig i skrubben bland massa bråte men jag var förbannd och drog ut han i svansen så han fräste! Usch vad äcklig han kan vara, nu måste jag ju tvätta igen, det var inte länge sedan sist, men man vill inte ha grejer liggande som stinker piss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0