Större säng?

Mailade en i Ludvika igår som hade en 160 säng ute på blocket. Försökte nyss ringa mamma och höra om jag fick låna hennes bil och transporten för att hämta den, men jag tror att hon har gått och lagt sig efter nattens jobb.

Var tydligen två till som var intresserade svarade han på mailet jag hade skickat. Och jag fick svaret vid 21-22 igår.. Så det kan hända att man ska snabba sig om man vill ha sängen.

Har jag en större säng så kan vi sova hos mig utan att Mathias sover dåligt och är helt slut när han ska till jobbet. För man sover dåligt i en sned 120 säng/bäddsoffa. Har svårt att förstå hur jag och Daniel kunde sova i en 90 säng ihop så pass mycket som vi gjorde. men så hade jag ont i både axlar och höfter av det.

en större säng?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0