Youtube

Jag skaffade för ett tag sedan konto på youtube. Man har ju lite värdelösa gamla snuttar med inspelade grejer så några har kommit upp och några fler blir det. Mest hästar och Sundström och liknande grejer misstänker jag att det blir.. Skoj med en ny sida att leka på iaf nu.
http://www.youtube.com/user/Solis1500

Men videor som är filmade på snedden vet jag inte hur jag vänder rätt? Jag har inget program som vill spela upp det jag filmat med mobilen i datorn men i youtube kan jag se dom iaf, men kass kvalitet alltså.

Shit vad jag fick tänka och kolla runt innan jag kom på låten.. "Hur Sabina gör en konst utav att gå".

Öhm hur tar man bort ett klipp om man inte vill ha det uppe då?   Jo jag hittade det!! Pust vad bra!

Jag vet att jag ska ha nånting från Thåströms spelning på peace and love 2008 inspelat med kameran. Det är iaf lite bättre kvalitet med den än med mobilen. Undrar om dom klippen ligger på bärbara datorn? Tror jag ska leta på dom någon dag :)

Nu ska jag försöka slita mig från min nya leksida och köra Lajka till morsan sen ska jag packa ihop lite mat och sånt jag behöver till jobbet i natt.

Jag tror att leka på youtube blir billigare för mig än att sitta och kolla runt på tradera, har haft ett litet återfall där under senaste veckan.. Men det ska nog vara lugnt nu.. Sisådär 500 till 1000 kr bortkastat på onödiga saker som kändes väldigt nödvändiga just då, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0