- + +

-Ska jobba 5 dagar i rad. Började idag med tiderna 9.30 till 19.00. I morgon är det 7.30 till 21.00 och så är tiderna nästan jämt börjar 7.30 eller 9.30 och slutar 19 eller 21. Riktiga skittider eftersom hela dagen försvinner och man hinner inte ha något liv dom dagarna man jobbar. Tänk om hästarna inte gick på bete och jag inte hade en mor och syster som kunde nåt om hästar. Tur syrran har ett glassigt städjobb till sommarjobb och får fritid till ridning fast hon jobbar.

+Över till bilen. Bilen som vi krånglade och kopplade om fläkten som som vi bytte temostathus i när vi var i Norrland. För några dagar sedan satte jag tillbaka fläkten i gamla sladdarna och tyckte att det inte verkade funka. Men igår efter dalbacken och tomgångskörning vid stoppljusen så gick fläkten igång!!!!!! Så jäkla bra!!!! Jag tror bilen är hel!! NU behöver den bara servas en jäkla massa och sedan är den som "ny" :D

+I eftermiddags ringde farsan och berättade att nu har dom satt in insatskaminen i stugan också. Och det blev mycket billigare än vi hade trott ca 13000 som jag och farsan delar på då. Så jag förde över cashen till han för en timme sedan kanske. Är ledig på måndag och tisdag faktiskt så jag funderar på att åka upp och kolla och provelda i den. Det kanske kunde lukta lite illa första gången man eldar så det kanske är lika bra att passa på nu när det är sommar så man kan vädra utan att det blir kallt inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0