Dum

Ja antagligen är jag dum i huvudet. Men det var väl inget nytt. Men jag är även nyfiken ju. Så vi får se hur jag gör... En annan grej. Lyssnar på nationalteatern, dom sjunger ju en del av steffes text. Hade inte aning om att den var stulen. Åh Mamma sa ta ledigt idag, åk ut och fiska på blir det bra. Antar att nationalteatern var först liksom. Saknar steffes spelningar här på peace and love. Och jag saknar även thåströms spelningar. Dom brukar ju vara höjdpunkterna här för mig. Men melissa horn var bra. Så man rös :-)

niklas och bjarneMathiasJagSåna som var där: Niklas och Bjarne, Mathias och jag.


stiko per larssonMelissa HornLokeDan BerglundNågra som jag såg: Stiko Per Larsson, Melissa Horn, Loke och Dan Berglund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0