Varmt

SItter på jobbet nu och tänkte att jag skulle kolla runt lite. Men så funkar inte högtalarna! Och jag kravlade runt nere vid datorn och blev svettig, men fick dom inte att funka iaf!!! Orkar inte försöka mera i denna värme. 

I måndags till tisdags var jag och Mathias ut på premiärtur med husvagnen :) Fick låna mammas bil, för min går varm när den får jobba och dra husvagnen. Körde sönder mammas bil lite.. Men vi fick den lagad på tisdagsmorgonen för en hundring. Det var bara avgasröret som hade hoppat isär. SÅ kan det gå när man kör på en väg med skylt " Vägen avstängd, begränsad framkomlighet, om möjligt välj annan väg" nåt åt det hållet stod det iaf. Vi körde ändå! I min värld när det står begränsad framkomlighet så betyder det att man kommer fram. Och vi kom ju fram!

MIn arbetsdag idag började riktigt nice. Promenad i Långshyttan med bad efteråt, 24 grader i vattnet :)

Första natten på länge som jag ska sova på jobbet. Trök, men det blir många timmar på såna pass iofs så jag ska inte gnälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0