Äsch

Det blidde ingen bil.
Mamma pratade med sin karl och han följde med och kikade på bilen. Han hittade lite misstänkta detaljer och försäljaren verkade bli ganska grinig över det. Dessutom hittade Sandra ett kvitto på att dom hade köpt den för 25500 och nu ville dom ha 34500 för den. Jag får leta vidare eller försöka fixa till min bil.

Det positiva med det hela är ändå att jag har rensat ut all jävla skit i min bil :) Nu kan jag fylla handskfacket, facken i dörrarna med nytt skrot i 3 år till om den nu lever så länge ;-)

Tommy kikade även på min bil och trodde att det var nå knas i nåt relä eller vad det heter.. För fläkten får ingen ström. Så han ringde och snackade med någon som skulle kolla upp i vilket relä dom där grejerna var så fläkten kanske blir fixad. Och i så fall överlever man ju att ¨åka i långt i den. Slipper ha värmen på full effekt för att inte motorn ska bli för varm liksom :) Men bilen hade verkligt mått bra av olje och oljefilterbyte. Önskar jag kände mig lite mer säker så jag vågade göra skiten själv. Är filtret som gör mig osäker, det andra skulle jag nog fixa, förutom den obehagliga känslan man har när man kravlar under en bil. Tacka vet jag hästar.. Men jag tror inte jag rider till Kalix och tillbaka på 4 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0