Oj oj

Suttit och snackat bilförsäkringar med olika bolag. orkade till slut inte mer så det blev folksam som jag redan har hemförskring hos och dom var det hittils billigaste alternativet för enbart trafikförsäkring. Nu kommer bilen iaf vara laglig att köra med. Hon på folksam informerade även att jag har dubbla livförsäkringar så hon skulle plocka bort den ena som var på 800 nånting per år. Jag kommer ha den kvar över sommaren iaf så jag kan slå mig trasig och få ut från två försäkringar :) Dessutom så lade vi till försäkring för eventuell vattenskada i lägenheten för 33 kr i månaden, det kan det vara värt tycker jag.

Är hungig och har huvudvärk.

Snackade nyss med Sandra och hon skulle leta igenom en grej hos mamma där jag har för mig att jag såg papprena på skodan sist. Om dom inte är där så vette fan. Åh vad jag är bra på detta med papper och skit!!! NOT Huvudvärk!


Måste väl lägga in en bild också.
Nya bilen?

Nervös. Kommer det vara helt skit med bilen efter ett litet tag eller är det ett bra köp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0