Släpp ut mig.

Jag känner mig instängd. En rastlöshet som jag inte vet vad jag ska göra för att bli av med. En längtan... men efter vad vet jag inte. Tiden går ju bara framåt...


Tittar på bilar på blocket. Opel? Kan det vara nåt? Jag tyckte den verkade vara perfekt för mig :) Kombi och drag och mycket fräschare än min gamla 97ans skruttskoda med rosthål rakt in i bakluckan.
http://www.blocket.se/dalarna/Opel_Astra_Enjoy_1_6_105hk_Kombi_27897578.htm?ca=6&w=1

Datorn krånglar när jag försöker lägga in bilder på bilddagboken. Jag blir så trött på att det aldrig funkar här!!!!!!!!

Det är bäst att jag går ut och gör nånting åt min rastlöshet istället. Prova med motion kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0