jobb

Har fått in en hel del jobbtillfällen nu :) Kommer troligtvis upp i 80 timmar i mars.
Idag ska jag på intro hos en av dom nya vi har fått på jobbet. Jag ska vara hos den personen på lördag och söndag också. Och det känns inget vidare skoj. Jag vet inte mycket alls om personen mer än att nån har sagt att man orkar vara där max 2 dagar i rad. Så det kan inte vara så skoj... Men vi får väl se hur illa det kan vara.

Dom flesta tillfällen jag får jobba är för att en person är sjukskriven. Hon jobbar bara halvtid och är sjukskriven jätte ofta. Jag tycker att det är konstigt och vet inte vad det är för fel på henne. Men det är väl bra för mig iaf, för då får jag jobba :)

Ska jobba 5 timmar idag bara. I morgon ska jag ut och åka och göra ett annat jobb.. KVällsjobb på lördag, och sedan ett dygn söndag till måndag... Och ett dygn nästa vecka också.  Känns lite som fullt upp nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0