Mora

Ska till stugan och Mora i helgen. Jag hade velat åka redan idag, men ska jobba och fick även veta att jag ska jobba natten och till kl 15 i morgon. Så det är nog lika bra att jag åker upp på fredag istället. Vet inte om jag ska ta med katterna eller inte.. Det är en aning omständigt att ta sig dit när man skaffat en stor djurfamilj. Lajka är så enkel att ha med sig, hon går själv, behöver inte nån låda och kommer när man ropar.

Det som är bra med att jag blir hemma längre är att jag kanske kan hinna rida Krista efter jobbet i morgon. SÅ slipper hon stå för många dagar. Jag och mamma red igår. Första gången som hon lät Vega galoppera vad jag vet. Hela vägen upp för backarna mot Lerviken i från Säfstjärn. Gick riktigt fort emellanåt som det brukar göra med Vega. Och Krista ville bocka och tokspringa i sin turbogalopp, haha!

Vi har ätit sen frukost här. Smöret tog slut så Lajka fick slicka ur paketet.. mums!
smör!! mmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0