Tvättstuga

Roar mig i tvättstugan medans snön vräker ner ute.

Jag har ju alltid velat ha ett hus, helst med uthus och stall och såna grejer.. Men med senaste veckornas väder måste jag säga att det är ganska skönt att bo i lägenhet där nån annan får skotta :)

Däremot är jag fortfarande INTE trött på snön som alla andra verkar vara. Tur att det blivit lite kallare igen, vill inte att snön ska töa bort riktigt än. Slask och is är mycket trökigare än fluffig vit snö.

I fredags färgade jag håret svart. SKulle ju bli lite normalblond veckan innan, men blev närmare gråhårig så då blev jag lite drastisk eller vad man ska säga.. Så jag köpte svart hårfärg och är fortfarande nöjd med det iaf :)

100226

Kommentarer
Postat av: emma b

gillar din nya hårfärg, snygg du blev!

2010-03-02 @ 21:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0