plugga

Länge sedan jag uppdaterade här nu. Var förkyld och hemma i torsdags och fredags, förkylningen gick över till dålig mage, riktigt dålig.. Och det vill inte ge sig, så jag har varit hemma både igår och idag också. Pallar inte att åka upp till Falun när jag bara fått ränna på toa hela natten och risken finns att det skulle fortsätta så även där.

Det dryga är att jag skulle behöva sitta vid datorn där och plugga! TOKPLUGGA!!! För på torsdag har jag skrivning... Blir det första gången jag kuggar nu måntro? Jag har iaf boken hemma så jag ska försöka läsa lite mer seriöst idag än vad jag gjort innan fast jag haft all tid i världen. Men allt är typ roligare än att läsa om lastbilar bromssystem och sånt där. Jag måste gå in och läsa om last och sånt också, för det är jag totalt usel på. Massa regler ju. Hade det inte kunnat räcka med sunt förnuft bara?

Men först ska jag gå till hemköp och köpa skorpor. Jag måste äta nånting fast det inte är nån höjdare. Bästa bantningskuren = magsjuka!!!

Äh, jag vet inte om jag är sjuk på riktigt ellerom magen bara drygar sig för att det blivit så mycket ett tag.

Funkar det under dagen så blir det iaf ridlektion ikväll :-)

Kommentarer
Postat av: Lolla

Trevligt med lite uppdatering här omkring! ;-)

2010-11-30 @ 15:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0