rast

lunchrast. Fan vad nice att pilla på datorn och ligga under täcket i husvagnen. Lugnt och skönt. Allra helst vill jag inte gå härifån förns vi slutar, men jag lär väl finnas till synligt om dom ska kunna hitta mig för körlektion.

RIngde mamma fr ett tag sedan, hon skulle fixa soppa så jag fick nåt att äta innan jag ska på ridlektion, då kanske jag hinner prova den där sadeln som Sara lämnade på Hea igår kväll.

Man måste fan planera sina dagar lite mer nu,iaf när det gäller mat.

Sov i husvagnen i natt. Jagvar iväg till Jula och köpte ett till litet element. Så från 8 grader igår till 14 i morse.. Det funkar, men ett till lite större hade inte varit helt fel. Köpte även en vattenkokare, så man kan göra en kopp te för att värma sig ibland. Jag kommer nog sova här några dagar i veckan åtminstone. Men tisdagar är det obligatorisk hemresa för ridletion!! Dressyr ikväll = träningsvärk :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0