fullt upp

Började lastbilsutbildningen i går. Fullt upp från strax efter 6 på morgonen.. Vi har iofs inte gjort sådär jätte mycket på utbildningen, sitter och kör B-korts grejer på datorerna, och varvar med lite annat. Får se när vi ska få börja övningsköra, jag visade då upp mitt körkortstillstånd och lät dem kopiera det idag.

Efter utbildningen igår var jag inne i Falun och försökte hitta nåt vettigt att ha på sig på begravningen på fredag, det gick väl sådär, en klänning som jag gillade av nån underlig anledning, kändes inte alls som min stil, men eftersom jag gillade den så blev det den.

Känns som jag inte ens har tid att reflektera över allt just nu. Allt bara malen på i ett jävla tempo.

Idag åkte jag direkt till Hea från YA. Lajka var där sedan igår morse, vi tog en promenad runt hela byn, och gav pållarna hö. Sen var jag tvungen att byta om och åka till ridklubben. Jag fick rida Grey, lilla skimmelponnyn :) Han är nog min favorit där :) Iaf i dressyren. Vi red lite öppna i trav på medellinjen. Sedan red vi öppna i galopp efter långsidorna, första gången jag ridit sånt i galopp, gick väl hyfsat. Är iaf nöjd med lektionen. Han gick fram riktigt bra ända från början.

Hästarna på ridklubben har fortfarande ringorm, och jag är ganska hundra på att det är det Krista och Vega också har fått, men ganska lindrigt i form av några små skorvar var hittils. Mamma tror inte att det är det. Man kanske skulle ha testat vad det är, så man vet om man ska vara nogrann med klädbyten och allt sånt.

Nu måste jag gå och sova om jag ska ta mig upp i morgon.

Förresten går en gammal klasskompis från högstadiet på YA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0