Gunnar Nyström

Min farfar har dött. 95 år gammal.
Farsan var uppe där  hela helgen, jag och Erik hälsade på på söndagen. Då var han trött och sov mest hela tiden, men han tittade upp några gånger iaf.
Ingen trodde att det skulle gå så fort. Så farsan åkte också hem på söndag kväll. Men natten till måndagen gick han bort. Fanny(farmor) satt med honom sista två timmarna. Dom på avdelningen åkte och hämtade henne, för ingen taxi fanns, och färdtjänst ville inte hämta henne eftersom det inte var hon utan Gunnar som hade rätt till färdtjänst. Jag hade kört henne. Antar att dom inte hade direkt fullt upp med beställningar natten mot måndag.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad tråkigt med din farfar, jag beklagar sorgen.

Visst blir man förbannad på människor som ser alltför blint på regler och förordningar! Självklart kunde de väl skjutsa henne när hennes man har dött! morrar



Kommer du upp till Mora på begravning? Vi kanske kan ses i samband med den, ja om du orkar förstås?

2010-10-05 @ 20:31:10
URL: http://skonahjordis.blogspot.com
Postat av: Lisa

Ja jag kommer upp, men jag vet inte när det blir än. Blir det en helg passar jag väl på att vara i stugan också. Kanske kan ses också. Kanske en myskväll i stugan med god mat och eld?

2010-10-09 @ 11:27:51
URL: http://lisawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0