gardiner

NU är två gardiner klara. Tycker det blev bra :-)
Tror jag tar dom andra två en annan dag i veckan. Planen är att åka till stugan i helgen. Ljusblåa gardiner med vita blommor måste vara bättre än dom oranga som hänger i köket nu.

I morgon ska jag ut och jobba i drygt ett dygn igen. GJorde det i helgen också, men nu är det bättre tider tycker jag. Nu börjar jag 12:30 och jobbar till 14:00 dagen efter, i fredags började jag kl 8:00 och slutade 10:00 dagen efter. Många timmar blir det iaf och det är bra. Kommer upp i ungefär halvtid i september också. För nog får jag räkna även dom timmarna jag hade schemalagda fast att jag var sjuk i början på september? Alltså jag tänker i A-kasse tankar. Fast det kanske inte spelar någon roll nu när jag fått nya dagar.

Egentligen gick jag till min lägenhet bara för att kolla om jag hade fått någon viktig post idag, sen blev jag kvar och sydde. Den enda post som var nåt att kolla var att jag hade fått tillbaka 198 kr från folksam, jag hade visst betalat in för mycket. Bra med såna som har koll på när jag klantar mig så jag får tillbaka pengar. Fast dom kunde iofs behållt dom så kunde jag slippa nästa räkning eller nåt sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0