jobb

7:30 ringde bemanningen och undrade om jag kunde jobba kl 8-21. Jag jobbar till kl 18.. Är hemma på rast nu. Känner mig vrålstressad av hela situationen. Dom andra sitter i möte, det är inget särskilt att göra under tiden så jag tog rast.

Men nånting knager i magen på mig. Tror det är en viss person som jobbar idag. Fan, jag som trivdes på det stället så bra innan allt blerv omgjort och det kom massa mer personal.

Hade tänkt besöka AF idag, men det får bli en annan gång. Jag sökte iaf två jobb här nån dag, så jag har gjort nånting av det dom vill att man ska göra. Fast jag vill ju gå lastbilsutbildningen som troligen blir i slutet på november eller i början på december. Är liksom det jag vill snacka AF om. Har ju bytt handläggare eller vad dom kallas för nåt och jag har aldrig träffat min nya... Har nog haft henne i 1,5 månad nu.. Svårt ställe. Kan dom inte ha fasta tider så man vet när man ska dit? Skicka mig en kallelse. Jag har sprungit runt där många gånger och letat efter nån speciell, sen hamnar man vid den som sitter i kundmottagningen och den personen kan man ju inte bestämma så mycket med. Den bara lägger in att man varit dit iaf. Suck. Jag är en av deras långvariga kunder men jag fattar fortfarande inte hur det ska funka.

Lillan och jag åker till stugan ikväll. Hon ska jobba i Mora och behövde sovplats. Det är därför jag inte kan jobba till 21, inte skoj att åka dit så sent och särskilt inte för Lillan som börjar kl 7 i Mora imorgon.

eld i stugankor i stuganBus med bollen i stugan.
Regnbåge och utsikt i Kättboåsen.

Nu ska jag rasta lilla ensamma Lajka innan jag ska tillbaka till jobbet. Både Mathias och jag jobbar ju länge idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0