Positiv

Känner mig ovanligt positiv idag!!! Fan vad skönt alltså! Mår riktigt bra, förutom förkylningen då, men det är bara fysiskt! Fast jag ville döda någon förut idag när jag fortfarande inte hade ätit nånting och jag pumpade däcken på cykel och pumpjäkeln fastnade och typ vägrade släppa taget om pluppen där på cykeln. Men med lite svordomar, hot och våld så fick jag lös den.

Pumpen åker med till Hea så jag kan pumpa min farmors gamla rosa cykel också. Har även planer på att ta hit den cykeln. Man slipper slå i vissa kroppsdelar när Lajka stannar för att kissa och sånt. Dessutom är den inte lika sne och vind som herrcykeln jag har här. Nån idiot tyckte ju att det var en bra idé att kasta cykeln i porten hos mig förut när vi kasta ut dom från efterfesten.

Just ja. Jag måste lägga in Steffes nya skiva i USB-minnet så jag får med den i bilen. I love it!!! Jag var duktig som kopplade in stereon själv i bilen också. Det tog vara 2 dagar, haha. Var så dåliga och korta och dålig fastsatta kablar sedan tidigare så det var inte så enkelt, fick köpa nya kablar för att få till ljudet till högtalarna.

Vega är hemma på Hea, men är tydligen halt. Fattade aldrig felet riktigt. Erik hade snackat om ryggen enligt Sandra och skyllt på Henke, mamma pratade om nåt sår på benet, Erik hade även pratat om ryggen och att såret skulle ha med ryggen att göra. Jag fick ingen klarhet alls i det hela. Hoppas det går över iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0