Bilstereo

Åkte ut till Roger i morse, han skulle hjälpa mig med stereon. Efter 1,5 timmes krångel var han redo att ge upp, men av en slump råkade två kablar komma ihop och det kom ljud ur en högtalare. Det underliga var att dom kablarna inte alls ska sitta ihop på det viset. Men på nåt konstigt sätt så blev det ljud i alla fyra högtalarna. Han triodde att mina högtalare var seriekopplade.. men jag vette fan, jag har enbart haft högtalarna fram inkopplade på både den här stereon och den förra. Jag tror snarare att det vilar en förbannelse över mig och mina teknikprylar. Det låter mer realistiskt ;-)

Sen har jag bokat tågbiljett till Djuren Rätts turnékickoff i Uppsala den 6e-8e maj :)

Har bytt om och ska väl åka och rida Krista. Ska packa med mig min gamla dator som farsan kanske ska ha, eller så håller han på och prackar på den på min farmor. Jag tror inte den kommer bli använd där. Ska hon ha en dator borde hon få en ny fullt fungerande sak som inte strular. Iofs tror jag att den ska funka, men den är trots allt från 2004 och är väl ganska seg.

Red lektion igår. Dressyr med Helios, öppna och skänkelvikning övade vi mest på. På slutet gick han ridtigt fint, mysig liten ponny ju. Har bara hoppat med honom tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0