jobba

Var hem till Livia och hämtade min väska och cykel idag. Grejer som blev kvar i lördags. Hur som helst skulle hon ut och gå innan hon skulle jobba så jag och Lajka följde med på en promenad runt Hönsan(en sjö). Så gick och snackade å så. Och hon undrade när jag skulle jobba och sånt och jag sa att jag inte fått jobba på kanske 3 veckor, och det är ju trist. Sen när man kollar på mobilen hade jag minsann fått jobbförfrågan :-) Så ikväll 20:00 till 8:15 imorrn jobbelijobbar jag. Vaken natt fast vi inte har någon anledning att vara vakna men eftersom den gamla chefen hyrde ut vår jourlägenhet har vi vaken natt. Alltså fixa lite kvällsbestyr, slökolla på TV, sova på soffan, koka kaffe, väcka nån som ska upp och hjälpa till med lite morgonbestyr. Softa 12 timmar :)

Ge mig många nätters jobb. Om dom nu inte har ändrat något sedan jag jobbade sist.


Förresten!! Jag får tillbaka 9000 på skatten!!!!

Har gjort en smet, typ pannkakssmet men så har jag i rivna morötter och mosade bönor och kikärter. Provstekte en nyss och det verkar ätbart. Kamoflerade bönor är dom bästa bönorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0