Kan det va nåt?

Tog tag i lite grehjer angående jobb idag. Ringde han som skulle ringt igår, troligen blir det en annan snubbe som får jobbet. Han skulle meddela mig när det var 100% klart.

Pratade med en från nåt assistansföretag.. hon som ville ha referenser förut som jag helt hade glömt. Så jag ringde jobbet och hörde om nån kan ställa upp som referens. Rainer skulle ta upp det på mötet i eftermiddag.

Blev lite nere av att jag troligen inte får det jobbet jag helst ville ha..

Men så max 10 minuter senare så ringer det och då vare Långdahls åkeri.. åkte ut dit och pratade lite och var till mejeriet och kollade. Så imorrn ska jag med och prova på med en tjej som kör bilen jag ska köra om det blir så i sommar. Det skulle ju inte vara helt fel :-) Mycket bättre att köra mejerigrejer på hemmaplan än 50 mil bort i Norge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0