mat

Sov i 4 timmar när jag kom hem, tror jag sov 5 timmar på jobbet. Men det var lugnt, bara det att jag inte kunde varva ner förns det var ganska sent redan.

Jag lagar mat just nu, har en lasagne i ugnen. Även idag fortsätter jag på temat att gömma nyttigheter i maten.. fast jag gillar ju spenat och linser iofs. Men jag har hacklad spenat och gröna linser i färsen iaf. Blir nog ätbart iaf. Mathias har träning 17:30 idag också precis som igår. Hmm jag tror jag borde sluta laga mat åt han när det är träning så han inte blir bortskämd. Tror att jag ska åka och rida en sväng i blåsten efter att vi har käkat. Hade kunnat göra det förut idag men jag ville sova.

Har avverkat en radioföljetong på två dagar också. Har börjat lyssna på dom på nätet. Har lite svårt att hänga med och koncentrera mig på den när jag gör annat på datorn, men meningslösa spel och att spela kort på datorn funkar. Synd bara att dom inte har fler följetonger igång sammtidigt, är nog 2 eller 3 nu.

Nä nu ska jag kolla till lasagnen i ugnen.

Var och ut red senare på kvällen.
Krista dricker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0