papper

Jag hatar att hålla på med papper.

Men när jag märkte att jag inte hade nå pengar på mitt konto var det dags att ta tag i lite grejer. Så jag gjorde faktiskt det fäör ett tag sedan också, så jag hade fått hem inloggningslösen till a-kassan på internet. Smidigt att fylla i där, så åtminstone 2 veckors ersättning borde jag kunna få ut snart, om det inte saknas en massa intyg, jag har noll koll.

Fyllt i en försäkran om aktivitetsstödsblankett. Väldigt svårt att minnas vilka dagar jag var sjuk och vilka dagar jag var på arbetsintervjuer och vilka dagar jag jobbade, men efter lite koll i datorn på time care pool där mina arbetstillfällen ligger så kunde jag lista ut resten. Så nu funderar jag på om jag ska posta den upp till YA eller om jag ska försöka ta med den och få det ifyllt på måndag och att jag hämtar husvagnen då också. Men då borde jag även haft en blankett om att få ut milersättning med mig också och nån sån blankett har jag inte fått från AF! Suck min handläggare har varit usel! Och jag har fortfarande inte träffat henne, men nu har jag fått veta att jag inte ska ha henne längre. SÅ vem fan har jag nu då? JO jag såg det på nåt av alla papper jag har här. Jag tar med försäkringskassans papper på måndag och så får jag skicka det andra med posten i efterhand.

Hur som helst har jag lite slantar att få ut. Bara det att jag är för seg med pappersarbetet!!

När jag ändå höll på med det här hittade jag protokollet från uppkörningen, det gäller som körkort tills körkortet är tillverkat. Och eftersom jag hade tänkt ta E-kort också så kryssade vi i "fördröjd tillverkning". SÅ nu letade på den där körkortsidan på nätet hur man skulle göra om man ville ha ut sitt körkort nu.. Hittade inget så jag skickade in och frågade. SÅ i nästa vecka borde man få svar på det också. Coolt med nytt körkort, hoppas att bilden inte är alltför hemsk. Gillar mitt gamla körkort, en 19 årig tjej med låångt blondt hår, orginalet av mig :)

Kom just på att jag bara ätit en macka idag, är hungrig och lite förbannad nu! Har dessutom slängt ut mattorna för jag skulle dammsuga, men har fortfarande inte dammsugit, men just nu kändes det viktigare att få ordning på lite papper, har skjutit upp det i 3 veckor redan liksom.



MAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0