Kompledigt

Åkte till Köping i helgen som var. Hade väldans trevligt. Trevligt folk och bra stämning och sådär gemytligt eller vad man ska kalla det.  Första kvällen fortsatte festen utanför min bil och jag tror vi va ganska många där faktiskt, dök upp folk dagen efter och tackade för en bra efterfest, haha :D Tur att det finns dom som uppskattar efterfester. ANdra natten efterfestades det på hotellet med Dan Viktor och Caj Karlsson och några mer. Jag trivdes bra, kanske för bra. Inge skoj att vara tillbaka hemma nu.

Körde med nya butikerna igår. Slutade en timme sent :( Fast öhm.. kanske en kvart försvann för toalettbesök på morgonen, fy helvete vad ont och dåligt jag mådde. Ska man behöva må dåligt i två dagar när man har druckit lite?

Över till köket nu. Fisken är nog kokt! Dags att ge sig på såstillverkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0