Plugg

Dom tar fortfarande emot efteranmälningar till programmet jag kikat på.. Fast Skövde och att börja där redan på måndag?

Har ju tänkt ett tag att jag måste ta tag i mitt liv.. Fast jag har inte en aning om det skulle vara rätt att flytta iväg nånstans där jag inte känner en käft. Djuren då? Tror inte att jag kan leva ett liv utan hästar tex.

Man kanske skulle skicka ansökan iaf och se om man ens duger.


Näe.. Vi väntar ett slag. Kan söka till nästa termin eller nästa år. Jag har ju jobb i åtminstone 2 månader till, även om jag avskyr det.

Ålderskris?
Depression?
Ångest?
Stress?

Som jag har undrat hur folk som jobbar heltid hinner med att ha ett liv också? Man hinner fan inte det... jo 3 dagar i veckan lever jag, dom andra 4 dagar lider jag och mår dåligt. Vill just nu bara försvinna. Skulle vara så skönt att bara försvinna, men jag ska inte göra sånt, redan provat den grejen och det blir jobbigt när man gör så också, även fast det löste sig bra förra gången till slut trots allt. Tror inte att man alltid får en andra chans.

Kommentarer
Postat av: carro lans

vad funderar du på att plugga till? =) kanske du skrivit, bara att jag missat det :P

2011-09-18 @ 17:39:57
URL: http://lovelyfreak.blogg.se/
Postat av: emma b

du känner som jag, jag e vilsen o har ålderskris :/

2011-10-08 @ 01:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0